A kialakítás nagyon hasonló az F1 sorozatú szivattyúkhoz, de még kompaktabb. Használja a jól bevált 45 ° -os elképzeléseinket gömb alakú dugattyúkkal és laminált dugattyúgyűrűkkel, nagy térfogati és mechanikai hatékonyságot kínálva, és a kis alkatrészeknek köszönhetően, példátlan megbízhatósággal.
Tipikus T1 alkalmazások
• Elülső billenőkocsik
• A billenőkocsi alatt
• A hidraulikus rendszert ritkán használják és rövid ciklusidővel.
Magas általános rendszerhatékonyság
• A tengely fordulatszáma 2300 ford / perc
• Üzemi nyomás 350 bar-ig
• Magas általános hatékonyság
• Kis súly
• Kis telepítési méretek
• Robusztus felépítés
• Gömb dugattyú, alacsony belső szivárgás
• Laminált dugattyúgyűrű, formatervezési szabadalom
Az európai szabványnak megfelelő tengely- és szerelőkarima-konfigurációval ellátott T1 a legtöbb európai teherautó-váltóba felszerelhető. Megfelelő erőátvitel is rendelkezésre áll
Méret | 81 | 121 |
Szállítás [cm3/rev] | 81,5 | 118,5 |
Max áramlás [l/min] | 163 | 190 |
Max. üzemi nyomás [BAR] | ||
folyamatosan | 250 | 250 |
időszakosan | 350 | 350 |
Max tengely sebesség [rpm] | ||
egyszerűsített (alacsony nyomáson) | 2300 | 2300 |
max sebesség | 2000 | 1600 |
Nyomaték [Nm] | ||
200 bar-on | 258 | 376 |
350 bar-on | 453 | 658 |
Max bevitt teljesítmény[kW] | 95 | 111 |
Tömeg [kg] | 8,5 | 12,5 |